3 ایده تجاری مسافرتی و هتلداری
نوشته شده توسط : بهامیر

از آنجایی که مسافران به راه‌های جدید و راحت برای ارضای هوس سرگردانی خود فکر می‌کنند، فرصتی در انتظار کارآفرینانی است که تجارب و خدمات ایمن، سرگرم‌کننده و معتبر را ارائه می‌دهند.

با کاهش موانع، چه به معنای واقعی کلمه و چه به صورت مجازی، بسیاری از مسافران در مراحل برنامه ریزی برای دیدارهای طولانی، فرار و ماجراجویی هستند. برای برخی از جویندگان لذت، برنامه های پس از همه گیری آنها بسیار متفاوت از قبل به نظر می رسد. سفر صنعتی است که به طور قابل توجهی تغییر شکل داده است، با تجربیات و انتظارات در حال حاضر بسیار متفاوت است.

با افزایش مجدد سطح آسایش و اطمینان، همه نشانه‌ها به فرصتی برای کسانی اشاره می‌کند که به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار کوچک مرتبط با سفر هستند و دانش خود را در صحنه گردشگری با مهمان‌نوازی سطح بعدی به نمایش می‌گذارند. آسمان محدود است و این سه  ایده نقطه شروع عالی برای کارآفرینان با علایق و سطوح مختلف تخصص هستند.

1-صاحب تخت خواب و صبحانه

در آب و هوای کنونی، بسیاری از مسافران آن را به مقصدهای کوچکتر و عجیب‌تر سفر می‌کنند و به دنبال مکان‌هایی با جذابیت، شخصیت و رویکرد شخصی به مهمان‌نوازی... و ایمنی هستند. صنعت تختخواب و صبحانه 3.4 میلیارد دلاری همه جعبه ها را بررسی می کند و فرصتی عالی برای کسانی است که بدون ترک خانه به دنبال راهی برای ورود به چشم انداز گردشگری هستند. هنگامی که مشخص کردید که عاشق میزبانی و گذراندن وقت با دیگران هستید، به یک اقامتگاه با فضای کافی برای ایجاد اقامتگاه های خصوصی برای مهمانان نیاز خواهید داشت که در حالت ایده آل هر کدام دارای حمام مخصوص به خود هستند. هر چه تعداد اتاق های بیشتری ارائه دهید، پتانسیل درآمد بیشتری خواهید داشت. مالکیت B&B همچنین به معنای سرمایه گذاری اولیه قابل توجهی است، از تضمین مجوزها تا ساخت اتاق های مهمان، خرید اثاثیه و ملزومات و حسابداری برای ارتقاء آشپزخانه و نیازهای غذایی. پایداری، منوهای مزرعه به سفره یا مبتنی بر گیاه و کلاس‌های آشپزی محلی برخی از راه‌هایی هستند که برخی از میزبانان تخت‌خواب و صبحانه نقطه‌ای متفاوت در بازار خود ایجاد می‌کنند.

2-میزبان گلمپینگ

شاید متراژ داخلی و نقشه‌های اولیه برای ایجاد اقامتگاه‌های تخت و صبحانه را نداشته باشید، اما دارای هدیه مهمان‌نوازی عالی هستید، در مقصدی مطلوب زندگی می‌کنید و حیاط خلوتی رشک‌انگیز دارید یا در نزدیکی یک محیط طبیعی خاص هستید. شما می توانید درآمدهای یک کسب و کار گلمپینگ را داشته باشید. Glamping یک کمپینگ مرتفع است، با امکانات رفاهی ارتقا یافته، از چادرهای مجلل گرفته تا سازه‌های منحصربه‌فرد، و تاکید بر راحتی و امکاناتی مانند دسترسی به حمام، آتش‌دان، ظروف آشپزی برای تسهیل آماده‌سازی غذا...و شاید حتی یک اجاق پیتزا در فضای باز. گلمپینگ شکلی از سفر است که در بین زوج ها، گروه های دوستان و خانواده ها جذابیت پیدا می کند و پیش بینی های بازار پیش بینی می کند که درآمد آن در سال جاری به 1.88 میلیارد دلار برسد. قبل از اینکه وارد شوید، مطمئن شوید که تمام مجوزهای لازم برای مکان خود را تضمین کرده اید. هنگامی که برای بازدیدکنندگان آماده شدید، عکس‌های با ارزش را در رسانه‌های اجتماعی و تمام جزئیات را در سایت‌های رزرو مانند Airbnb، Glamping Hub، Cool Camping و Hip Camp منتشر کنید.سفر به تاجیکستان

3-راهنمای تور خصوصی

اگر در یک شهر یا شهر محبوب یا نزدیک آن زندگی می کنید و دوست دارید همه چیزهایی را که باید بدانید (از جمله رازهای پنهان آن) با دیگران به اشتراک بگذارید، ارائه دانش و اشتیاق خود به عنوان یک راهنمای تور خصوصی می تواند مفید و سودآور باشد. اساساً می‌توانید برنامه زمانی خود را تنظیم کنید، تجربه‌ای ایجاد کنید که شبیه به سایرین در منطقه شما نیست و تورها را بر اساس ترجیحات و علایق مسافران سفارشی کنید. ایجاد روابط با مشاغل محلی جالب می تواند راهی عالی برای ارائه دیدگاه خودی به گردشگران و حمایت از جامعه باشد. با تماشاگران داخلی و پشتیبانی از پلتفرم‌هایی مانند ToursByLocals، که مسافران را با راهنماهای محلی خصوصی برای درصدی از هر رزرو متصل می‌کند، پاهای خود را خیس کنید. کسب و کار خود را با ارسال جزئیات تور در گروه های محلی فیس بوک و همچنین گروه هایی که برای بازدیدکنندگان منطقه شما هدف قرار می گیرند، ایجاد کنید.راه حل مشکل پریدن آنتن گوشی





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: